II. 063

October 5th, 2010, 7:53 am

Average Rating: 5.00

Rate It:

Author's Comments:

FreeTalk

blankd

October 5th, 2010, 7:53 am

I have no idea why but it took a long time to decide how this page would be set up.

Sid you have poor taste in questions. And hot damn Raz was ABSENT FOR SO LONG. (Return of Classic!Raz)

Advertisement

May 25th, 2017, 3:16 pm

Responses

blankd

October 5th, 2010, 7:56 am

@appelight
Ironically you were closer with the "moved the church" guess. lol

@loyale
His good-nature.

@sbdrag
Pft, unicorns. Harhar.

@Reigan
Mercy! What else? /shot

Post A Comment On SJ
---
Jump to SJ Comments

comments powered by Disqus

SJ Users' Comments:


appelight

October 5th, 2010, 8:13 am

sid WOULD move the whole church...

pfffff oh siddy THAT FACE is cracking me up.... thats usually my face when i realize I have a test in 20 minutes that i completely forgot about...

i am digging the raz's eye. its hot...then again raz is always hot...and did he just poof himself back or did he walk cause he is radiating. it seems like he is always pulsing when he is around siddy.

and siddy do me a favor and DONT get into a fight this time cause i can guarantee that you wont catch raz unexpectedly again...and maggie won't be there as referee...

and raz need to get up thar and give mags his Reward...oh yes... i haven't forgot about that one raz! no getting out of that!...

YumYumKamakaze

October 5th, 2010, 9:02 am

I think if you just talked to Razzy for five seconds
anybody would feel like a complete and utter waste of space
Or at least feel slightly retarded.

Raizath

October 5th, 2010, 10:11 am

Yeah, I'm pretty much with Raz here. I think I would've gone for something more along the lines of "OMFG, you're back!" if it were me. Poor, stupid Sid. Raz's new eye is freaking me out. Is it super-dilated? Will that fade with time? Or is it going to stick like that 'cause he didn't really fix it?

Sid's face in panel 3 is full of win. XD

Bliss41

October 5th, 2010, 11:30 am

Razzy! Welcome back! \o/

sbdrag

October 5th, 2010, 2:24 pm

is that a new outfit? if so, i'm diggin' it! (if not, i'm a ditz and still diggin it!)

and YAY RAZMARUS!!!! now, what about those thoughts texty was mentioning earlier... X3

and oh mi sid, really surprised he's in his own church? really?

gah, now i miss mags cause two out of three are here (and it ain't bad... lol XP)

soo excited for what happens next! XD

Stephi

October 5th, 2010, 3:11 pm

The new eye looks kinda hot...i don't know which is my favourite. I'm so confused and amased and yay we're back at the church.

Reigan

October 5th, 2010, 6:43 pm

MIND = BLOWN

Fang Shinobi

October 5th, 2010, 9:36 pm

Lol his eyes don't match, which makes him even cooler now.

Guest

October 6th, 2010, 12:54 pm

OKAY I DONT KNOW WHAT WILL HAPPEN NEXT. D:
Raz's hair clip

Morichi

October 6th, 2010, 8:01 pm

Raz is awesome in demon flesh....know it...respect it. I want his fucking hair clip. I really do. X3

crystalgardian

October 6th, 2010, 8:29 pm

But his mind has already been blown so it doesn't matter :P

DUDE THE EYES! Luv em.

Is razzy wearing.... white? D:

Post A Comment On SJ
---
Jump to FreeTalk