II. 060

September 30th, 2010, 5:13 am

Average Rating: 5.00

Rate It:

Author's Comments:

FreeTalk

blankd

September 30th, 2010, 5:13 am

Hnnnghscheduling!

Oh texty you haven't been seen in a while, but surely you JEST. (I know I've said this a lot on other pages but please read this exchange VERY carefully in consideration of the previous two pages.)

And man do I miss drawing Mr. Magician and Sid. )8

If you still feel confused over the implications and don't want to be frustrated further...:
"'Shit. the sex would've been amazing.'"
"Heh, funny you'd think I'd bitch over 'could haves.'"
>What changed over the span of this page and the last?

EDIT: I have altered a line of dialogue, it should be less confusing now.

Original line was: "So thoughtful, so wasteful."

Advertisement

April 27th, 2017, 9:31 pm

Responses

blankd

September 30th, 2010, 5:22 am

@sbdrag
Time will tell for both of those 8>. And glad you do, it was pretty weird doing the panels.

@eishiya
It's a pretty retarded compulsion concerning deadlines and not meeting them. I'm trying to break it before it becomes a habit.

@appelight
I think its amusing that Raz now has "old" Mr. Magician's facial structure now.

@raizath
Yeah that familiar was pretty cute wasn't it? And I miss Mr. Magician too.

@ibakachan
It's like some kind of sentient BOOB. Ohdamn we're back on the boobtalk D8.

@Anatine
I don't think he's changed in terms of personality, the situtations around him are a bit different though. And I'm sorry you're confused, is there anything you're specifically confused about?

@Stephi
MAYBE. A placeholder is when I'm about to miss a deadline so I put up a "preview" of the page. I'm going to avoid doing that from now on because it's STUPID.

@metalego
lol I know right?? A year from now he'll be some kind of HORSEBEAST or something! And no Raz is still technically mean even if he does something nice.

@Stephi #2
The latter is what he's supposed to be in all honesty. 8P

Post A Comment On SJ
---
Jump to SJ Comments

comments powered by Disqus

SJ Users' Comments:


sbdrag

September 30th, 2010, 5:37 am

he wants to screw sid instead of screwing with sid???? O.o that i do want to see... man, what would sid do... oh! situation! sid and raz do it and mags flies into a fit of jealous rage where he rapes raz to show him his true emotions (since he can't speak), and then sid has the dilemma of picking between raz and mags... somehow, i ended that weird... lol, it was fun though XP

and i see that pun! very funny, raz, very funny.

gosh, even when he's being a jerk again, i still love raz!!! XD

i will miss ilium! D8 i hope to see her again...

anywayts, i luvs it all!!!! X3

Awkward_Rainbow

September 30th, 2010, 7:42 am

Is he gonna hurt him? Cause I don't want singing man to get hurt :(

eishiya

September 30th, 2010, 8:04 am

I think placeholders are just feeding that bad habit by giving you a sense of false completion.

I fail at thinking about comics so I'm probably misinterpreting everything. I didn't even notice the smoke coming from his eye (which has been going on without fail for a long time) until someone brought it up a few pages back. And I have no idea what you mean by some of your comments, haha ._.

Do you have a checklist you use to remember things like the smoke? Must be difficult to remember even if it is important, sometimes...

Stephi

September 30th, 2010, 8:23 am

I'm more concerned about the "It's just a distraction. It's all past tense" I can't read anymore and that doesn't make sense to me. Also, i know it's a retarded question but advocate meaning the brezzafrayl?
Also i send you lots of hearts for the updates.

otaku_lady

September 30th, 2010, 8:55 am

This: "he wants to screw sid instead of screwing with sid???? O.o that i do want to see... man, what would sid do... oh! situation! sid and raz do it and mags flies into a fit of jealous rage where he rapes raz to show him his true emotions (since he can't speak), and then sid has the dilemma of picking between raz and mags... somehow, i ended that weird... lol, it was fun though XP"

DO WANT O.O

Oh, and I noticed that Texty was a little harder to read this time... but I caught something about 'Echoes' and 'For fuck's sake'. XD I choose to take texty literally on that last one. XD

Oh, and 'It's nothing to do with you'.

If the Texty monster is WRITTEN with Razzy's thoughts... then does that mean Razzy's thinking to himself by thinking to another creature? O.O

Fang Shinobi

September 30th, 2010, 9:39 am

I may have to reread the entire thing when I have more time. I should stop speed reading lol. Need to analyze.

Anatine

September 30th, 2010, 2:10 pm

Yeah. I love Razzy's personality, it's amazing.
And the thing I'm confused about is it just seems there are complexities to the plot, but I can't see them or understand them because you haven't given enough information about them. But I just think that you're getting to the explainations later in the story. Then things will like; all just fit together.
But yeah.
I love this page!
I think I'm going to go back and read though the entire comic all at once, see if I can find anything I didn't notice before ;D

appelight

September 30th, 2010, 9:19 pm

oh mai! i love how you leave us to interpret to our fancy. And yes razzy you missed a great opportunity with those boobs...you could have "purged her of sin * paged style...but seems like Sid left a nice little "impression" on him lol. hmmmm. i love how razzy has that FACE on him...its like...like...like... "oh boy here we go again with the same old thing" kind of face... i don't know how to describe it...its just so Razzyfied. and el texty sure has some interesting things to say both on his body and out loud.

btw i love how razzy's eye has been smoking since august 20th. lol. im sure as soon as maggie sees it he will do some charity work on it.

i absolutely LOVE the progression done on razzy. he looks so MANLY now with his squared jaw and his seemingly buffer body. His shape has gotten more refined. I lurv it as much as i obsess over his emo hair...

Post A Comment On SJ
---
Jump to FreeTalk